Jumaat, 29 April 2011

teman vs sahabat = siblings in sabah

sue & mira...selatan vs utara = sabah

nie lah adik2 perempuan ku...nisa, najwa, myzra...& xlupe buat ija...syg semua...
mira & ija...1 ansos & 1 jhr

semanis humairah(merah jambu)...ansos team

bersama siti, kak nisaa, ija, & akma
selembut humairah(merah jambu)...sayang izan...

ima terima kasih sebab jadi sahabat yang baik selama nie

3 negeri  berbeza tp di jodohkan di bumi di bawah bayu...syg azmira & ima

with kak nisaa & her sister...aisyah...ija & myzra...tq ats sokongan y d berikan

bersama  ija,kak dyll, kak tiqa & adik(myzra & nisa)
dedikasi buat semua shbt2,teman2,kakak2 y d sygi...

sahabat engkaulah tempat aku mengadu meluahkn segala isi hati
menemani perjalanan hidup ku di bumi perantauan
susah senaang kita bersama...

ada kalanya engkau melihat aku sentiasa tersenyum selalu
aku tersenyum utk membuatkan dirimu gembira
aku tidak kisah menjadi seorang pendengar yang setia
kerana aku tidak bisa membiarkan sahabatku berduka,kecewa dan di belenggu masalah bertimpa-timpa
walaupun aku tahu aku tidaklah kuat seperti yang kamu sangkakan tapi terpaksa jua gagahkan diriku agar dapat memberi semangat buatmu.

tiada harta yang dapat aku berikan
hanya kasih sayang sebagai seorang sahabat yang mampu aku terbitkan buatmu
walau jauh mana kita dipisahkan oleh lautan china selatan yang membelah
ku mengharapkan ikatan yang kita bina ini akan kukuh buat selama-lamanya
andai diri ini ada melakukan kesilapan maafkan aku sahabat
tidak terdetik sekecil kuman untuk aku melukai hatimu sekiranya ada

my siblings in sabah...

me & zima...thanks a lot dik...
terima kasih atas segala nasihat, dorongan serta sokongan yang diberikan
ku mendoakan dirimu akan memperoleh kejayaan di dunia & juga di akhirat...amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...